Ουφ! Βρήκαμε επιτέλους χώρο να παρκάρουμε.

Κούτες, κούτες, κούτες!!!
Το νέο μου στέκι. Γραμμένο στο όνομά μου.
Κληρονομιά από φίλους. Αν δεν υπήρχαν, δεν θα υπήρχα.
Για να είμαστε εδώ παρέα. Να συναντιόμαστε. Να τα λέμε.
Με δροσερά ποτά και φρέσκιες ιδέες και να μεταμορφώσουμε τους εαυτούς μας και την εικόνα μας.
Θα βάλω και καθρέφτες πολλούς, να βλεπόμαστε!!!
Φιλί. Νεόδμητο.

Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2010

Μετά από μια υπέροχη fashion νυχτα

Σάββατο βράδυ, 18 Δεκεμβρίου 2010, πραγματοποιήθηκε ένα από τα όνειρα μου. Μια επίδειξη μόδας!!! Φυσικα δεν θα συνέβαινε τιποτα από όλα αυτά αν δεν υπήρχαν οι φίλοι μου και οι φίλοι των φίλων μου και οι φίλοι, των φίλων, των φίλων μου. Και χάρη στην Δώρα, την Ζοζεφίνα, την Δήμητρα, την Άρτεμις, την Αναστασία, τον Παναγιώτη,  και πολλούς άλλους, αλλά κυρίως χάρη στα 13 υπέροχα κορίτσια ( την Μαρία, την Eleninja,την Andry,την Νάγια, την Ειρήνη, την Χρυσάνθη, την Όλγα, την Αγγελική, την Ζωή, την Μάγδα, την Μαρία, την Μαριανίκη, μου λείπει ένα όνομα. Περιμένω σκονάκι) που εθελοντικά συμμετείχαν, στήσαμε μια υπέροχη βραδιά, ένα υπέροχο πάρτυ, που θα μείνει για πάντα στην καρδιά μου. Σας ευχαριστώ πολύ που πιαστήκαμε όλοι μαζί από το χέρι και μπήκαμε μέσα σε όλο αυτό με την καλύτερη διάθεση και το απογειώσαμε!!!!
Στιγμές από το απόγευμα, κάνοντας πρόβες - πάρτυ και στιγμές από το αργότερα. Εμείς και ο κόσμος. Μια μικρή γεύση. To be continued....












































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου