Η έκθεση ‘’Γυναικεία Μυκονιάτικη Ενδυμασία: Μια σπουδή στον Αιγαιακό Πολιτισμό’’, παρουσιάστηκε σ ένα υπέροχο χώρο,
στο Ίδρυμα Άγγελου και Λητώς Κατακουζηνού.
Την εμπειρία τους, για το πώς η παράδοση και η ιστορία, επιδρά, συνυπάρχει και εν τέλει μεταμορφώνεται σε έργο σύγχρονης τέχνης, εξέφρασαν μέσα από τα έργα τους
οι 18 καλλιτέχνιδες της έκθεσης.
Η Μαρουσώ μου.
Ένα φθηνό υλικό καθημερινής χρήσης, όπως
είναι το πλαστικό, μετουσιώθηκε σ’ ένα ευφάνταστο πρωτότυπο σκηνικό
ενδυματολογικού κολάζ, συνδυάζοντας στοιχεία από το παρελθόν και το παρόν. Η αρχική μου ιδέα ήταν μέσα από μια 60ς διάθεση να πάρει σάρκα και οστά καταλήγοντας μέσα από την αισθητική και το ντιζάιν στη
σύγχρονη κομψότητα.
Η αντικατάσταση των απλών και καθαρών
γραμμών με έντονα σχέδια, οι αναφορές στην παράδοση, το χιούμορ, η ελευθερία στο σχεδιασμό, διατηρούν
το στυλ αναλλοίωτο, θυσιάζοντας το πρωταρχικό υλικό την χρηστικότητά, του στο
βωμό της κομψότητας και του styling
κάνοντας το πλαστικό φετίχ. Στο ρόλο του μοντέλου, η Μαρουσώ.
Η έκθεση ‘’Γυναικεία Μυκονιάτικη Ενδυμασία: Μια σπουδή στον Αιγαιακό Πολιτισμό’’, παρουσιάστηκε σ ένα υπέροχο χώρο,
στο Ίδρυμα Άγγελου και Λητώς Κατακουζηνού.
Την εμπειρία τους, για το πώς η παράδοση και η ιστορία, επιδρά, συνυπάρχει και εν τέλει μεταμορφώνεται σε έργο σύγχρονης τέχνης, εξέφρασαν μέσα από τα έργα τους
οι 18 καλλιτέχνιδες της έκθεσης.
στο Ίδρυμα Άγγελου και Λητώς Κατακουζηνού.
Την εμπειρία τους, για το πώς η παράδοση και η ιστορία, επιδρά, συνυπάρχει και εν τέλει μεταμορφώνεται σε έργο σύγχρονης τέχνης, εξέφρασαν μέσα από τα έργα τους
οι 18 καλλιτέχνιδες της έκθεσης.
Η Μαρουσώ μου.
Ένα φθηνό υλικό καθημερινής χρήσης, όπως
είναι το πλαστικό, μετουσιώθηκε σ’ ένα ευφάνταστο πρωτότυπο σκηνικό
ενδυματολογικού κολάζ, συνδυάζοντας στοιχεία από το παρελθόν και το παρόν. Η αρχική μου ιδέα ήταν μέσα από μια 60ς διάθεση να πάρει σάρκα και οστά καταλήγοντας μέσα από την αισθητική και το ντιζάιν στη
σύγχρονη κομψότητα.
Η αντικατάσταση των απλών και καθαρών
γραμμών με έντονα σχέδια, οι αναφορές στην παράδοση, το χιούμορ, η ελευθερία στο σχεδιασμό, διατηρούν
το στυλ αναλλοίωτο, θυσιάζοντας το πρωταρχικό υλικό την χρηστικότητά, του στο
βωμό της κομψότητας και του styling
κάνοντας το πλαστικό φετίχ. Στο ρόλο του μοντέλου, η Μαρουσώ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου